środa, 1 czerwca 2011

POWITANIE

Kochani moi ,


Posiadam swój kanał na YouTube z pasji i hobby.
Kocham kosmetykę, makijaż, pielęgnację i cały świat kosmetyczny :)

                    Jeśli kochacie make up , modę i lubicie dbać o siebię to sądzę że to blog dla was:)
Uczę się w szkole kosmetycznej, ponieważ kosmetyka i makijaż to moja pasja. Nie poprzestaje na tym, pragnę się ciągle rozwijać w tym kierunku więc puki co zaliczam różne kursy wizażowe:)
Chcę się od czasu do czasu dzielić z wami moją zdobytą wiedzą, pomysłami i pasją.
Zapraszam serdecznie:**




dla ciekawych mój kanał na YouTube:
PaulinaShow

Czego możecie się spodziewać?



  • recenzji
  • tutoriali makijażowych
  • tutoriali paznokciowych
  • stroi dnia
  • nowości kosmetycznych
  • rozdań
  • konkursów
  • i wielu innych:)



Mam nadzieję że miło się tu nam razem będzie spędzało czas.


Serdecznie zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, jednakże komentując pamiętaj o kulturze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...