poniedziałek, 2 kwietnia 2012

DEKOLORYZACJA Włosów w DOMU

Hej:)



9 komentarzy:

  1. Też jestem po dekoloryzacji. Rudy odcień bardzo mi się marzył, ale jest jeden wielki minus bardzo szybko się zmywa i sama nie wiem czy nie wrócić do brązu ale jakiegoś jasnego tak aby powrócić do swoich naturalnych włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się, po dekoloryzacji to normalne. Włosy muszą sobie hymm.. pigment uzupełnić że tak to nazwę:) Po ok 3cim farbowaniu będą już trzymały kolor, też to teraz mam:)

      Usuń
  2. :) ładniej Ci w jasnych moim zdaniem, zawsze myślałam, że dekoloryzacja to masakra dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Poza tym też kiedys tak myślałam, puki nie poradziłam sie koleżanki- fryzjerki. :)

      Usuń
  3. Witam, proszę o poradę. Chcę zejść z czarnego koloru, farbowanego od paru lat. Czy mam zrobić dekoloryzacje elgonem, płukanie koloru, nałożenie jasnej farby i potem za jakieś dwa tygodnie wszystko od początku? chcę dojść do miodowego blondu. prosze o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesuje mnie odpowiedź na podobne pytanie jak leviah1515. Zastanawiałam się czy wystarczy raz użyć dekoloryzatora czy więcej i w jakim odstępie czasu. Ściągałam kiedyś kolor Joanną ale strasznie były wysuszone i zniszczone do tego stopnia, że musiałam je ściąć:( Ze zniecierpliwieniem czekam na odpowiedź. Pozdrawiam Super Blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze to właśnie Ciebie oglądałam przed ostatnim rozjaśnianiem moich włosów;) Nie wiedziałam, że masz bloga...bo niedawno ja sama założyłam;) Świetny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Paulinko. Powiedz mi ile razy to robiłaś dekolaryzację+pranie koloru swoich włosow i w jakich odstepach czasu?? I czy konieczne jest dwukrotne pranie koloru? Ja mam bardzo ciemne włosy,farbowane ciemnym brązem,który jednak wygląda,jak czerń i chciałabym zejść ton góra dwa tony,żeby mieć taki średni brąz,dlatego ile razy musiałabym zrobić taki zabieg?? I co ile robić taki zabieg? Ahaa... i jaki kolor bym uzyskała po jednym zabiegu dekoloryzacji+prania? Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i prosze o odpowiedz:)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinko co to za kolor ktory masz na filmiku? Jest swietny. Prosze o szybka odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, jednakże komentując pamiętaj o kulturze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...