piątek, 28 marca 2014

Zgrany duet IWOSTINU - recenzja fluidu i kremu




   
Długo wstrzymywałam się z wystawieniem opinii tych dwóch produktów. Chciałam jak najdokładniej je przetestować i móc Wam w pełni przybliżyć w jaki sposób wpływają i działają na mnie produkty naszej rodzimej, aptecznej marki.


Prawie każda z nas używa podkładów. Z opinii konsumenckich wnioskować można , iż najczęściej wybieramy niedrogie podkłady z drogerii. Ale czy na pewno dobrze robimy nakładając co dzień na nasze twarze produkt który tylko ładnie wygląda?
Podkład jest produktem bez którego przynajmniej ja nie potrafię się obejść. Nie jest to spowodowane wielkimi problemami skóry, ale jednak lepiej się czuję z wyrównanym kolorytem oraz ukrytymi zaczerwieniami . 

Przy wyborze podkładów zwykle kierujemy się kolorem i naszą główną poszukiwaną w nich cechą :
mat lub rozświetlenie. Wydawać by się mogło że to wystarczające, że wystarczy dla naszej cery aby nałożyć odpowiedni krem pod podkład .. ale przeciez można oczekiwać więcej?



Nowa seria fluidów CORRECTIN dla skór wymagających marki IWOSTIN 
to trzy podkłady o właściwościach pielęgnujących (składniki aktywne) oraz kryjących (pigmenty).



Od dłuższego czasu używam Fluidu łagodzącego SPF 30 CORRECTIN SENSITA w kolorze jasnym.

Producent obiecuje:



  • Koi i łagodzi podrażnioną skórę
    • Regeneruje warstwę hydrolipidową naskórka
    • zapewnia optymalny poziom nawilżenia
    • wygładza i wyrównuje koloryt skóry
    • zapewnia trwały efekt naturalnego makijażu do 10 godzin
    • zapewnia wysoką ochronę przeciwsłoneczną (filtr SPF 30)
    • dostępny w 3 odcieniach (jasny, naturalny, ciepły beż)
    • Efekt jednolitego koloru skóry bez podrażnień potwierdziło 91% badanych

    Na mojej skórze:

    Na mojej skórze sprawdzają się wszystkie zapewnienia producenta poza jednym. Trwałością. Nie bez powodu. Moja cera jest mieszana i normalnym jest, że podkład który posida formułę bardziej nawilżającą i którego nie przypudrowuję nie utrzyma się na strefie "T" przez 10 h . Ale trzyma się ok 6ciu - myślę że to świetny wynik.
    Testuję go od zimy i poprzez naszą szaloną wiosnę. I szczerze przyznaję , że bez względu na warunki atmosferyczne (wiatr , deszcze , śnieg) podkład ten zapewnia moje twarzy świetną "tarczę" antypogodową :D Naprawdę rewelacyjnie utrzymuje moją skórę w dobrym stanie bez względu na warunki atmosferyczne. Dodatkowo zawiera filtry a to kolejny plus.
    Ma dobry poziom krycia który też można stopniować aż do mocnego. delikatnie wygładza optycznie skórę i również delikatnie odbija światło ale jest to raczej pół satynowe wykończenie - przez co cera wydaje się być promienna.

    Byłoby tak bajecznie i kolorowo gdybym w tym miejscu mogła zakończyć recenzję tego fluidu, ale stety / niestety muszę wspomnieć Wam o jednym minusie.



    Te dwa kolory na zdjęciu wyżej to właśnie tan sam fluid. Jaśniejsza próbka przedstawia go na skórzę od razu po nałożenieu, a ta ciemniejsza... w chwilę po nałożeniu na skórę.
    Ciemnieje i widać że dosyć mocno.
    Będzie to przeszkadzało osobom z porcelanową cerą. U mnie widać różnicę miedzy szyją a twarzą niestety. Gdyby nie utlenianie się produktu byłby on ideałem. W takim wypadku myślę że będzie mi się sprawdzą w lecie i jestem zmuszona narazie go odstawić :c


    Poniższe zdjęcie przedstawia moją cerę soute i z nałożonym fluidem (po prawej) cieniutką warstwą. Zwróćcie uwagę jak ładnie ukrywa mocne zaczerwienienia.









    IWOSTIN CAPILLIN Wzmacniający krem na naczynka SPF20
    *bogata konsystencja


    Od producenta:


    • Widocznie redukuje objawy skóry naczynkowej
    • Zapobiega pojawieniu się nowych zaczerwienień
    • Przywraca skórze jednolity koloryt i blask
    • Chroni skórę przed drażniącym działaniem promieniowania UV
    • Zawiera zielony pigment, których optycznie neutralizuje zaczerwieniania
    • Bez parabenów




    • Moja opinia:

      Nareszcie krem który ratuje moją cerę!
      Bardzo długie poszukiwania produktu który będzie łagodził podrażnienia i zaczerwienia, uspokajał i dobrze nawilżał uznaję za zakończone wielkim sukcesem!
      Nie przesadzam z opinia ani trochę! Krem nie pachnie najpiękniej ,ale działa na moją skórę idealnie!
      Spełnia obietnice producenta w 100% ..
      ..nie oddam i nie zamienię na żaden inny.
      Dodatkowo produkt jest bardzo wydajny oraz świetnie sprawdza się pod makijaż.
      Jeśli macie problemy z wrażliwą i lubiąca podrażniać i zaczerwieniac się cerą to polecam Wam szczerze od serca.




      Zapraszam was także na fan page IWOSTIN .


      Lubiecie apteczne marki? Używałyście już kosmetyków IWOSTINu ?

      ************************************************************************

      18 komentarzy:

      1. Nie miałam jeszcze nic z Iwostinu, ale czytałam wiele dobrego o kosmetykach tej firmy

        http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      2. bardzo lubię ten podkład ;) choc dla mnie słabo kryje ;)

        OdpowiedzUsuń
      3. Nie miałam styczności z tą firmą ani z tym kremem. Wygląda ciekawie a Twoja recenzja jest bardzo przychylna. Jak będę miała okazję to kupię na pewno.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. szczerze polecam i dodam jeszcze że polecilam go sporej grupie osób z problemami naczyniowymi (w tym jednemu meżczyźnie) i każda z nich jest zadowolona a rzadko zdarza się to w przypadku kremow . :-)

          Usuń
      4. Chętnie wypróbowałabym ten podkład :). Bardzo lubię kremy z Iwostinu :).

        OdpowiedzUsuń
      5. ten krem to odkrycie!!! A podkład idealnie naturalnie kryje twoje niedoskonałości ale fakt ciemnieje:(((( ale...może by go mieszać????:*

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. chyba nie ma sensu bo myślę że traciłby swoje dobre własciwosci dla skóry . Poczeka do lata to już za chwilę :-)

          Usuń
      6. Bardzo lubię ich podkłady :) Trwałością nie grzeszą ale za to są delikatne dla skóry :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. dzięki za komentarz Aniołku <3 podklad jest swietny ale krem to odkrycie roku :-D

          Usuń
        2. Muszę i ja na ten krem zapolować :) wpisuje się w moje potrzeby :)

          Usuń
      7. kurcze, faktycznie ten podkład ciemnieje, więc również miałabym problem z odcięciem szyi, to znaczy ba szyi <3

        OdpowiedzUsuń
      8. Szkoda, że podkład ciemnieje bo konsystencja i wygląd na twarzy wydają się być idealna dla mnie.

        OdpowiedzUsuń
      9. No własnie miałam próbkę tego produktu, dostałam saszetkę do zakupu kosmetyków w aptece i byłam zaskoczona jak ładnie wygląda na twarzy pojechałam z domu do Lublina po 30 minutach twarz jak u mulata a niestety u mnei przy tak jasnej cerze to rzuca sie momentalnie - mimo ciepła zakryłam się chustą aby nie tworzyc ordynarnego kontrastu z szyją, wrociłam po 4 h i podkład byl w stanie nienaruszonym , wiec ma dobre własciwoscia le przy zakupie zdecydowanie trzeba brac o ton jasniejszy niż wyjsciowy

        OdpowiedzUsuń
      10. Tiaa u mnie też ciemnieje :) aczkolwiek i tak nie jest najgorzej u mnie bo nie mam tak jasnej karnacji i nie rzuca się to w oczy.. lubię ten podkład naprawdę :) również wybrałam do cery naczynkowej :)

        OdpowiedzUsuń
      11. Ja uwielbiam tą markę za ich żel do mycia twarzy, który kupuję i kupuję :) Kolorówki jeszcze nie miałam, ale podkład wygląda całkiem nieźle i ma dosyć dobre krycie co jest dla mnie ważne :)

        OdpowiedzUsuń
      12. Bardzo dobrze znam tą firmę. Choć przyznam, że kolorówki z tego nie używałam. Podkład prezentuje się całkiem ok.

        OdpowiedzUsuń
      13. Szczerze mówiąc ja Iwostin bardzo lubię :) Miałam krem i żel do mycia twarzy i był super, teraz zakupiłam kurację matującą, ale musi chwilę poczekać :D

        OdpowiedzUsuń

      Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, jednakże komentując pamiętaj o kulturze :)

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...