środa, 25 czerwca 2014

IDEALNY KREM DLA WIELU CER - Iwostin Sensitia Krem intensywnie nawilżający SPF 20


Dziś chciałam Wam nieco przybliżyć moje odczucia i opinię, na temat najnowszego kremu IWOSTIN z serii SENSITA Krem intensywnie nawilżający SPF 20 . Nie bez powodu zatytułowałam post jako "krem idealny" , ponieważ wiele z Was poszukuje kremu , który dobrze nawilży cerę NIE natłuszczając jej , a jednocześnie będzie delikatny i kojący skórę twarzy.


Na wstępie kilka słów od producenta:

  • Wskazania

Iwostin Sensitia krem intensywnie nawilżający SPF 20 zalecany jest do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, alergicznej i skłonnej do podrażnień.

  • Składniki aktywne


  • Preregen™
    Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Zawiera proteiny sojowe, które nawilżają i dostarczają skórze składniki odżywcze, a także stymulują metabolizm komórkowy, dzięki czemu skutecznie opóźniają proces starzenia się skóry. Preregen™ wspomaga naturalny system chroniący skórę przed wolnymi rodnikami.
  • Witaminy C i E
    Działają antyoksydacyjnie, chroniąc przed działaniem wolnych rodników odpowiedzialnych za starzenie się skóry.
  • Filtry UVB: SPF 20 / UVA 14
    Skutecznie chronią przed szkodliwym działaniem promieniowania UV.

  • Właściwości

- Długotrwale nawilża i działa ochronnie,
zwalczając mechanizmy odpowiedzialne za przedwczesne starzenie się skóry
- Działa przeciwrodnikowo
- Chroni przed promieniowaniem UV
- Idealny jako podkład pod makijaż


Moja opinia:

Krem faktycznie długotrwale nawilża! Nie pozostawia na skórze tłustego filmu i współpracuje świetnie z każdym podkładem! Świetnie się wchłania - przy czym pozostawia skórę miękką , gładką i faktycznie nawilżoną!
Jeśli Wasza skóra jest wrażliwa BEZ WZGLĘDU na jej rodzaj i łatwo reaguje podrażnieniem na warunki atmosferyczne , hormony, dietę czy kosmetyki - to z pewnością krem dla Was!
Pamiętajcie także , że bez różnicy czy Wasza skóra jest sucha, tłusta, mieszana e.t.c... to każda z nich potrzebuje nawilżenia! Tłusta i mieszana na ZBYT UBOGIE nawilżanie może reagować nad produkcją sebum! Sucha może się w takim wypadku złuszczać! - to dla tego nawilżanie skóry jest tak ważne.

Krem udało mi się przetestować pod makijaż na wielu cerach i przy wielu podkładach, a testowanie go zajęło mi dosyć sporo czasu - i w każdym wypadku sprawdził się wyśmienicie!
Jeśli czujesz, że twoje skórze brak nawilżenia i nawet podkład nie chce wyglądać na niej tak jak powinien to szczerze polecam wypróbowanie tego produktu od Iwostin.


Musicie wiedzieć, że bardzo trudno było mi się zebrać w sobie tak ,żeby nie podejść zbyt entuzjastycznie do tej recenzji. Ale produktem jestem dosłownie zauroczona - i dla mojej mieszanej i wrażliwej cery - to jest właśnie krem idealny! Nie oddam nikomu :P

Poza tym posiada wyskoki filtr SPF20 - więc z radością stosuję go w upalne dni!
(tu nawiasując przypominam że podczas sezonu letniego nawilżenie skóry jest niesamowicie ważne! Ponieważ nagrzanie skóry spowodowane jej ekspozycją na słońce - łatwo prowadzi do jej odwodnienia !)

Nawet   gdybym próbowała się doszukiwać jakichś minusów.. to naprawdę ciężko!
Nawet opakowanie bardzo mi pasuje. Tubka i wyciskanie kremu jest szalenie higieniczne!
Poza tym krem ma przyjemną konsystencję, która w żadnym wypadku nie jest rzadka - łatwo się aplikuje i rozprowadza a dodatkowo szybko wchłania. To 30ml 50ml jest bardzo wydajne - ponieważ  potrzebujecie jednorazowo - niewielkiej ilości kremu aby zaaplikowac go na całą twarz i szyję.

Cena:
Dostępny głównie w aptekach w cenie 30-37 zł


Dajcie mi koniecznie znać czy próbowałyście już tego produktu i produktów marki IWOSTIN , oraz jaki krem jest Waszym ulubieńcem i spełnia Wasze WSZYSTKIE wymagania.

Mam nadzieję , że wielu z Was recenzja się przyda, ponieważ krem jak najbardziej polecam.

Pozdrawiam
Paulina

17 komentarzy:

  1. Miałam wersję zwykłą nawilżającą i byłam bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Iwostinem mam dobre wspomnienia. Jeśli go tak zachwalasz, to z chęcią to zakupię ;) bo akurat szukałam jakiegoś nawilżacza innego niż Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę, jak dobrze wypadł :) wielki plus za taki wysoki filtr! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestem zaskoczona że jest produkt który dobrze nawilza i sprawdza się pod mejkapem :-D

      Usuń
  5. gdzie mozna go kupic i za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz , dzięki bo zapomniałam to dopisać! Krem dostępny w Aptekach , cena (zależnie od apteki) 30 -37zł . :)

      Usuń
  6. Na pewno wypróbuję, jestem ciekawa czy u mnie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie za niski spf, na co dzień użytkuję 50 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzywasz samego filtru bez nakladania dodatkowo kremu odpowiedniego do cery ? filtr naklada się pod krem dobrany do cery :-) buziak :-*

      Usuń
  8. Markę zapamiętam, dobry krem nawilżający to coś, bez czego nie może zabraknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w razie w zawsze ci mogę przypomniec :-D hehe Aniu , noszę go teraz w kufrze także i zywam na klientkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś Iwostinowy krem na słabe naczynka, ale tak średnio się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też się średnio sprawdzał...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, jednakże komentując pamiętaj o kulturze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...